MJ Hoax Death
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Michael Jackson Death Hoax - A new message from the Insider #2(SmoothC21b)

+11
oznur
leydis
MİsmailJ
hsbmj
Pinokyo
MJ-4EVER
nesronic
tubM
KingofMusic
blue sea
ecz_mj
15 posters

7 sayfadaki 15 sayfası Önceki  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Sonraki

Aşağa gitmek

Michael Jackson Death Hoax - A new message from the Insider #2(SmoothC21b) - Sayfa 7 Empty Geri: Michael Jackson Death Hoax - A new message from the Insider #2(SmoothC21b)

Mesaj tarafından MJ-4EVER C.tesi Tem. 09, 2011 8:59 pm

Fuck you too, son of a bitch !!
MJ-4EVER
MJ-4EVER

Mesaj Sayısı : 2419
Kayıt tarihi : 03/04/10
Yaş : 32
Nerden : Trabzon / Ankara

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Michael Jackson Death Hoax - A new message from the Insider #2(SmoothC21b) - Sayfa 7 Empty Geri: Michael Jackson Death Hoax - A new message from the Insider #2(SmoothC21b)

Mesaj tarafından nesronic C.tesi Tem. 09, 2011 9:03 pm

Bu, ilizyonun bahsettiği acayip gelişmeler kapsamında da bir harekat mı diye geçti aklımdan şimdi...
nesronic
nesronic
Admin
Admin

Mesaj Sayısı : 1961
Kayıt tarihi : 02/04/10
Nerden : İstanbul

Mesaj tarafından ecz_mj C.tesi Tem. 09, 2011 9:26 pm

Şimdide beyaz zemin üzerinde şu yazıyor:
"When the lights gone out, and the foods run out. All we have, is just a music. "
Çökertmeyi tamamladılar herhalde Evil or Very Mad
ecz_mj
ecz_mj

Mesaj Sayısı : 1157
Kayıt tarihi : 01/12/10
Yaş : 34
Nerden : Planet Earth

Mesaj tarafından nesronic C.tesi Tem. 09, 2011 9:47 pm

Şimdi twitter da deepinside'ın entrysinden aldığım bilgi;

Bu Ziggy Marley'in şarkı sözleriymiş, çevirecek kadar anlamadım sözleri;

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
nesronic
nesronic
Admin
Admin

Mesaj tarafından nesronic C.tesi Tem. 09, 2011 10:09 pm

No matter what the crisis
It keep the spirit lively
Just as you feeling blue
Well I'll be there for you

kriz ne olursa olsun
Mavi hissi gibi
ruhu canlı tutar
sizin için orada olacağım
nesronic
nesronic
Admin
Admin

Mesaj tarafından ecz_mj C.tesi Tem. 09, 2011 10:13 pm

Michael Jackson Death Hoax - A new message from the Insider #2(SmoothC21b) - Sayfa 7 925595 ama Michael Jackson Death Hoax - A new message from the Insider #2(SmoothC21b) - Sayfa 7 991999
ecz_mj
ecz_mj

Mesaj tarafından nesronic C.tesi Tem. 09, 2011 10:16 pm

hoaxa da şike karıştı, kim kimi hackliyor belli değil Smile
nesronic
nesronic
Admin
Admin

Mesaj tarafından ecz_mj C.tesi Tem. 09, 2011 10:21 pm

illusion nereye el atsa bir şekilde mahvettiler.Şimdi benim aklımdaki soru yollar bu kadar kapalıyken nasıl bilgi ulaştıracak.Dün verilen yazıyı da hackleyen şahısın yazdığı iddiası var ve bugünün haberi de belli değil???
Bilinmezliğin içinde kalmak çok kötü Mad
ecz_mj
ecz_mj

Mesaj tarafından nesronic C.tesi Tem. 09, 2011 10:23 pm

NOTW'le ilgili yazıyı mı Shocked
nesronic
nesronic
Admin
Admin

Mesaj tarafından ecz_mj C.tesi Tem. 09, 2011 10:25 pm

michaeljacksonfakeddeath 'de yazı vardı ya hani düne ait dava 13 temmuza erteledi diye o yazıyı diyorum
ecz_mj
ecz_mj

Mesaj tarafından nesronic C.tesi Tem. 09, 2011 10:33 pm

anladım, bunun kim ya da ne olduğunu bilen var mı???

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Şöyle bir entrysi var bir de; "I have seen some pretty sick shit on the internet. But I have to say that this website goes at the top of th… (cont) [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
nesronic
nesronic
Admin
Admin

Mesaj tarafından ecz_mj C.tesi Tem. 09, 2011 10:37 pm

vallahi bilemiyorum twitterda beni takip ediyor mystery olunca Michael olma ihtimali Razz üzerine takip isteğini kabul etmiştim lol!
ecz_mj
ecz_mj

Mesaj tarafından nesronic C.tesi Tem. 09, 2011 10:38 pm

haklanır maklanır verdiği linkteki yazıyı kopyalıyorum buraya Very Happy

mysteryperson

I have seen some pretty sick shit on the internet. But I have to say that this website goes at the top of the list. [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] this website was started soon after the death (hoax) of Michael Jackson. For 2 years this site some fans ponder over it. ok I respect everyone’s oppinon on the subject on whether or not mj is alive. But to set there and start a website on jun 25th 2009, that supports the idea of a possible hoax, to lead people on a wild goes chaste for 2 years, then to turn around and simply say that the hoax isn’t real and not t believe anyone that says other wise. ARE YOU FUCKING KIDDING ME!!!!! Ok all the people Illusion, Edward, Twiggy and Pearl and others. Have either 1) got the info from us 2) are close people to some of us and are our friends who simple are trying to find the truth just like many others, they simply just document their findings..
The bottom line is, the reasons for the site was to fuck with people then tell them there stupid. This is whole reason why I started this twitter, to make fun of fucktards like this guy. Hopeing to bring a few smiles and laughs from something that causes hurt and frustration, the fake ass insiders.
Now for me, I never paid much attaching to the website. Believe me this wasn’t a surprise for me at all. I know that it was a joke. But I did see that there were a lot of people that had a lot riding on the website. I can only imagine what them people are feeling right now : (. That is what is making me so mad about that website, not b/c I got fooled (you can look back in my post and I said that I didn’t like it), but b/c of the people that was hurt by it. my heart goes out to anyone that was hurt by this person. I can not really put into word how I feel right now. So I will just leave it here. Much love all, and don’t let the fucktards get you down.
nesronic
nesronic
Admin
Admin

Mesaj tarafından ecz_mj C.tesi Tem. 09, 2011 10:45 pm

wowww cyclops
ecz_mj
ecz_mj

Mesaj tarafından ecz_mj C.tesi Tem. 09, 2011 10:49 pm

EMERGENCY UPDATE!: ILLUSION777 DELETED HIS TWITTER! WATCH! yazısıyla youtube'a videolar eklenmiş spacecase3196 ve sandra148fc1 tarafından fakat şu anda videolar açılmıyor "This video has been removed by the user." diyor. Bu kadar ileri gidilmiş yani Evil or Very Mad
ecz_mj
ecz_mj

Mesaj tarafından nesronic C.tesi Tem. 09, 2011 10:54 pm

Ne oluyor bitiyor bilmiyorum ama sanki ortada muazzam bir afedersiniz sidik yarışı var. NOTW'ün gümlemesi haberinin hemen ardından Michael'ın kliplerinin, believer videolarının silinmesi, hoax sitelerinin, bloglarının hacklenmesi tuhaf hisler uyandırıyor...
nesronic
nesronic
Admin
Admin

Mesaj tarafından leydis Paz Tem. 10, 2011 7:22 am

Shocked Shocked
leydis
leydis

Mesaj Sayısı : 1233
Kayıt tarihi : 07/04/10
Nerden : Mars'tan

Mesaj tarafından Pinokyo Paz Tem. 10, 2011 7:33 am

Los Angeles saati ile 12 pm'de yeni posta yayınlayacakmış.Gece daha 23.30 şimdi orada

Pinokyo

Mesaj Sayısı : 3337
Nerden : Pino

Mesaj tarafından Misafir Paz Tem. 10, 2011 7:40 am

iyi de biz nerden bileceğiz aynı kişi olduğunu Michael Jackson Death Hoax - A new message from the Insider #2(SmoothC21b) - Sayfa 7 283281 zaten twitterda da 2. sayfayı bile ben yazmadım demişti. Basketball
Anonymous
Misafir
Misafir

Mesaj tarafından Pinokyo Paz Tem. 10, 2011 7:49 am

Ben küfür etmeyi sevmem,ama .........Anladınız siz Very Happy

Pinokyo

Mesaj tarafından MİsmailJ Paz Tem. 10, 2011 7:58 am

nesronic demiş ki:haklanır maklanır verdiği linkteki yazıyı kopyalıyorum buraya Very Happy

mysteryperson

I have seen some pretty sick shit on the internet. But I have to say that this website goes at the top of the list. [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] this website was started soon after the death (hoax) of Michael Jackson. For 2 years this site some fans ponder over it. ok I respect everyone’s oppinon on the subject on whether or not mj is alive. But to set there and start a website on jun 25th 2009, that supports the idea of a possible hoax, to lead people on a wild goes chaste for 2 years, then to turn around and simply say that the hoax isn’t real and not t believe anyone that says other wise. ARE YOU FUCKING KIDDING ME!!!!! Ok all the people Illusion, Edward, Twiggy and Pearl and others. Have either 1) got the info from us 2) are close people to some of us and are our friends who simple are trying to find the truth just like many others, they simply just document their findings..
The bottom line is, the reasons for the site was to fuck with people then tell them there stupid. This is whole reason why I started this twitter, to make fun of fucktards like this guy. Hopeing to bring a few smiles and laughs from something that causes hurt and frustration, the fake ass insiders.
Now for me, I never paid much attaching to the website. Believe me this wasn’t a surprise for me at all. I know that it was a joke. But I did see that there were a lot of people that had a lot riding on the website. I can only imagine what them people are feeling right now : (. That is what is making me so mad about that website, not b/c I got fooled (you can look back in my post and I said that I didn’t like it), but b/c of the people that was hurt by it. my heart goes out to anyone that was hurt by this person. I can not really put into word how I feel right now. So I will just leave it here. Much love all, and don’t let the fucktards get you down.

Bu mysteryperson'ın Michael olma ihtimali olabilir . Smile Elvis gittiğinde de mysteryman diye birisinin videoları falan vardı onun elvis olduğu düşünülüyordu.
MİsmailJ
MİsmailJ

Mesaj Sayısı : 1022
Kayıt tarihi : 05/04/10
Yaş : 27
Nerden : Bursa

Mesaj tarafından Misafir Paz Tem. 10, 2011 8:58 am

mysteryperson un önemli bir kişi olduğunu sanmam.ilk zamanlar birkaç mesajına bakmıştım.onla bunla dalga geçip duruyordu.son mesajlarına bakmadım ama.zaten çok aktif değil.
Anonymous
Misafir
Misafir

Mesaj tarafından Pinokyo Paz Tem. 10, 2011 9:03 am

Aynı fikirdeyim.Bence Michael'ın twiter hesabı yok ama herşeyden anı anına haberdar.

Pinokyo

Mesaj tarafından KingofMusic Paz Tem. 10, 2011 9:09 am

Pinokyo demiş ki:Los Angeles saati ile 12 pm'de yeni posta yayınlayacakmış.Gece daha 23.30 şimdi orada

Burda saat 22.00'a denk geliyor sanırsam. Tabi blog Illusion'daysa. Çünkü hala ''July 13th... BAM! Disappointment will hit you all'' yazısı hala duruyor orda. Smile
KingofMusic
KingofMusic

Mesaj Sayısı : 270
Kayıt tarihi : 06/01/11
Yaş : 26
Nerden : Bursa

Mesaj tarafından Pinokyo Paz Tem. 10, 2011 9:13 am

KingofMusic demiş ki:
Pinokyo demiş ki:Los Angeles saati ile 12 pm'de yeni posta yayınlayacakmış.Gece daha 23.30 şimdi orada

Burda saat 22.00'a denk geliyor sanırsam. Tabi blog Illusion'daysa. Çünkü hala ''July 13th... BAM! Disappointment will hit you all'' yazısı hala duruyor orda. Smile

Herşeyi anladımda bu adam sahteyse niye ismini açıkladı.Kim böyle bir riski göze alır.Kariyerini,hayatını bu şekilde tehlikeye atar.Biri bana bunu açıklayabilir mi?

Pinokyo

7 sayfadaki 15 sayfası Önceki  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Sonraki

Sayfa başına dön